Pentru a mentine o colaborare optima cu cu partenerii dumneavoastra, indiferent daca e vorba despre aprovizionare sau desfacere, un aspect extrem de important este “termenul de plata”. In acest sens Skyline Aprovizionare va ofera functia Facturi furnizori /conturi. Prin intermediul acesteia veti putea urmari toate facturile scadente la o anumita data, de la un partener specific sau datoria totala la o data anume. In cazul in care nu selectati un partener anume, raportul va afisa totalul datoriei scadente cu subtotal pentru fiecare partener.
In plus, apeland la functia Facturi furnizori cu detalii plati veti obtine informatii legate de facturile care au fost platite, modalitatea de plata, dar si informatii despre facturile pentru care la data raportului nu au efectuate platile.
Detalii facturi aprovizionare sau Detalii articole aprovizionare sunt alte rapoarte pe care le puteti solicita sistemului si care va permit sa analizati procesul de aprovizionare din diverse perspective. Daca, de exemplu, doriti sa identificati articolele achizitionate de la un anumit furnizor, veti utiliza primul raport. Daca in schimb doriti o evidenta a furnizorilor de la care ati achizitionat un anumit articol, cu preturile de intrare aferente, veti putea apela la cel de-al doilea tip de raport.
Sistem informatic integrat conceput pentru gestiunea firmelor cu activitati de comert, productie si/sau servicii.
Aplicatia de pe telefonul tau care te ajuta sa ai la indemana totul despre functionalitatea conturilor contabile.