Mai multe articole
Mai multe articole
Mai multe articole
 
Mai multe articole
Mai multe articole
Mai multe articole

Caracteristici parteneriate

caracteristici parteneriate

Colaborarea cu un nou partener poate implica o serie de termene si conditii stabilite de comun acord. Skyline Aprovizionare va permite sa evidentiati datele specifice ale unui partener, datele contactuale, informatiile cu caracter fiscal, dar si informatiile legate de termenele de plata sau metodele de plata agreate. Toate acestea vor fi preluate automat toate in documentele legate de acel partener.

Skyline ERP a fost astfel conceput incat sa creasca productivitatea si eficienta, datorita automatizarii proceselor. Legaturile dintre documente si preluarile automate nu fac altceva decat sa reduca timpul, dar si resursele umane alocate pentru aceste procese si astfel sa eficientizeze activitatea companiei. Daca de exemplu aveti introdusa o “Comanda furnizor” care a fost onorata, printr-un simplu click pe butonul “Facturi furnizor”, detaliile comenzii sunt automat preluate pe factura, fiind generate si inregistrarile contabile aferente, dar si notele de receptie.

Skyline ERP

Sistem informatic integrat conceput pentru gestiunea firmelor cu activitati de comert, productie si/sau servicii.

Info Contabil

Aplicatia de pe telefonul tau care te ajuta sa ai la indemana totul despre functionalitatea conturilor contabile.