Skyline ERP poate reprezenta un avantaj competitiv pentru orice companie, pentru ca are o serie de caracteristici gandite in asa fel incat sa deschida noi orizonturi afacerilor romanesti. In versiunea completa, sistemul informatic integrat dezvoltat de VBM Soft este alcatuit din zece module, care acopera toate procesele economice si fluxurile de documente existente intr-o companie.
1. Aprovizionare
Modulul dedicat acestei activitati poate monitoriza si gestiona cele mai complexe procese de aprovizionare. Indiferent daca e vorba despre gestionarea ofertelor primite de la furnizori, DVI-uri, propuneri de aprovizionare defalcate pe depozite sau valoarea adaosurilor comerciale in functie de parteneri, Skyline ERP ofera rapoarte exhaustive pe baza carora se pot lua cele mai bune decizii manageriale. Skyline Aprovizionare ofera toate functiile si controalele automate necesare optimizarii procesului de aprovizionare in aproape toate domeniile de activitate.
2. Artsis DMS
Skyline ERP contine un modul integrat care faciliteaza un management modern al documentelor. Datorita Artsis DMS se reduce substantial timpul alocat de angajatii unei companii pentru cautarea, distribuirea, accesarea si procesarea documentelor. Accesul la documente sau directoare poate fi controlat printr-un sistem de utilizatori si parole, ceea ce permite ca acest modul sa fie utilizat de mai multe echipe sau departamente, fiecare persoana avand acces la documentele pe care a fost autorizata sa le vizualizeze sau sa le modifice.
3. Bugete – Calculatia costurilor
Acest modul permite o planificare amanuntita a veniturilor si cheltuielilor, dar si compararea valorilor proiectate cu cele realizate efectiv. De asemenea, veniturile si cheltuielile unei firme pot fi repartizate pe centre de cost/venit, pe proiecte sau pe purtatori de cost. Astfel, o cheltuiala poate fi incadrata si identificata, in functie de necesitate, in una sau in toate cele trei categorii, iar modul ofera o serie de rapoarte detaliate cu privire la costuri si venituri.
4. Contabilitate
Modulul Contabilitate este actualizat in permanenta, astfel incat sa fie la zi cu modificarile legislative si sa respecte reglementarile romanesti de organizare si conducere a contabilitatii financiare. De asemenea, este interconectat cu toate celelalte module ale sistemului Skyline ERP si centralizeaza toate notele contabile generate automat de acesta. Se asigura astfel accesul la rapoarte complexe, cu ajutorul carora se poate monitoriza eficient activitatea companiei. Totodata, acest modul genereaza automat notele contabile de salarizare, de actualizare solduri valuta sau notele contabile de inchidere venituri si cheltuieli si nota de inchidere TVA.
In plus, din acest modul, prin simpla apasare a butonului “Generare fisier D394”, obtineti fisierul necesar intocmirii Declaratiei 394, “Declaratie informativa privind livrarile si achizitiile pe teritoriul national”
5. Financiar
Skyline Financiar reprezinta suportul ideal pentru gestionarea tuturor activitatilor financiare dintr-o companie. Aici sunt grupate toate instrumentele necesare pentru a controla tranzactiile cu numerar, tranzactiile bancare sau efectele comerciale acordate sau primite. Repartizarea avansurilor pe documente este o alta functie oferita de acest modul, care este utila pentru distribuirea incasarilor/platilor care au fost initial inregistrare fara document justificativ. Deconturile, instrumente frecvent utilizate de companii, pot fi operate, urmarite si contate automat, intr-un mod simplu si eficient.
6. Gestiune
Modulul a fost conceput in asa fel incat sa asigure precizia si rigoarea gestiunii, indiferent de caracteristicile si complexitatea activitatii unei firme, deoarece ofera flexibilitate maxima in configurarea depozitelor si a structurilor de articole. Produsele pot fi structurate in depozite pe trei niveluri: categorii de articole, articole generice si articole specifice, iar denumirile produselor pot fi generate automat, in functie de criterii prestabilite. Datorita multitudinii de rapoarte, din Skyline Gestiune pot fi controlate toate miscarile din depozite (NIR, bon de consum, nota de predare etc.), dar modul asigura si controlul automatizat al acuratetii informatiilor generate de acestea.
7. Imobilizari
Acest modul ofera un control perfect al activelor imobilizate pentru orice companie, indiferent daca acestea sunt sunt achizitionate, obtinute din productie proprie sau printr-un contract de leasing. Sistemul efectueaza automat calculul amortizarilor lunare si generarea notelor contabile aferente, repartizarea cheltuielilor cu amortizarea pe centre de cost, dar gestioneaza si persoanele responsabile carora le-au fost alocate imobilizarile. In plus, daca are loc o reevaluare, dupa introducerea noii valori, sistemul va calcula automat noua valoare a amortizarii. Skyline Imobilizari ofera si posibilitatea de a administra obiectele de inventar si de a le repartiza pe persoane, ceea ce permite urmarirea circuitului lor in cadrul companiei.
8. Productie – Proiecte
Modulul Skyline Productie-Proiecte ofera toate instrumentele necesare gestionarii eficiente a proceselor de productie pentru aproape toate domeniile de activitate. Skyline ERP poate prelua si introduce in sistem informatii provenite de la diverse dispozitive externe de control si raportare a productiei, ceea ce permite obtinerea unei imagini detaliate si exacte a fluxurilor de productie.
Acest modul ofera si functii integrate dedicate managementului proiectelor, precum activitati, clase de activitati, resurse umane, resurse materiale, utilaje, transporturi, antecalculatii, lansari in executie, raportari executie sau rapoarte manageriale.
9. Salarizare
VBM Soft a conceput acest modul astfel incat sa fie usor de configurat in ceea ce priveste formulele de calcul salarial si toate celelalte elemente salariale, ceea ce inseamna ca se poate plia pe orice modificare legislativa, iar numarul de salariati ai unei companii nu reprezinta o constrangere. Datele despre valorile avansurilor, numarul de tichete de masa, sporuri permanente si alte constante sunt preluate de la o luna la alta, dar exista si posibilitatea modificarii acestora. Skyline Salarizare contine functii dedicate pentru un management performant al resurselor umane. Statele de plata, pontajele, fluturasii de salarii, centralizatorul de contributii sau actele aditionale, documente esentiale in procesul de salarizare, sunt disponibile intr-un format standard, care indeplineste cerintele legale, dar pot fi de asemenea personalizate, in functie de necesitatile companiilor. In plus, adeverintele de vechime, pentru medicul de familie sau actele aditionale necesare in cazul aparitiei unor schimbari ale legislatiei care sa impuna modificarea contractului de munca, pot fi realizate extrem de usor.
10. Vanzare
Prin intermediul Skyline ERP am urmarit sa simplificam procedurile aferente procesului de vanzare, iar modulul Vanzari reprezinta o solutie fiabila, care poate fi utilizata atat in cazul vanzarilor En Gros, cat si pentru cele En Detail. Prin intermediul acestui modul pot fi gestionate toate documentele specifice vanzarii, pornind de la faza de ofertare pana la avizul de iesire si factura. Datorita rapoartelor generate de acest modul, orice solicitare venita din partea unui client va putea fi onorata intr-un timp foarte scurt. De asemenea, pot fi monitorizate vanzarile si incasarile in functie de fiecare agent sau de zona, dar pot fi stabilite si discounturile acordate diverselor categorii de clienti.
Sistem informatic integrat conceput pentru gestiunea firmelor cu activitati de comert, productie si/sau servicii.
Aplicatia de pe telefonul tau care te ajuta sa ai la indemana totul despre functionalitatea conturilor contabile.