fancyme logo
Mai multe articole
Mai multe articole
  • Plasa cu acte
  • Partajare sistem informatic
  • Verificare si control
Mai multe articole
 
Mai multe articole

Implementare

Despre implementarea unui sistem informatic integrat s-au scris milioane de articole si s-au publicat mii de carti. Cu toate acestea, si la ora actuala exista numeroase implementari care dau gres. Oare nu s-a descoperit inca “cheia succesului” ?

Dupa o experienta de peste 12 ani in conducerea proiectelor de implementare a sistemelor informatice ERP, va putem spune ca nu exista nici un secret al succesului in cazul unei implementari. Exista insa factori de risc pe care o sa-i eliminam impreuna, si in acest caz, ne vom asigura succesul printr-un management de proiect bine fundamentat.

Metodologia de implementare pe care o practicam presupune parcurgerea unor pasi care se detaliaza pentru fiecare client in parte, de catre echipa comuna de implementare. Impreuna cu fiecare client realizam un Plan de Proiect detaliat si perfect modelat pe specificul societatii pentru a ne asigura premisele unei implementari reusite.

Principalele etape pe care le parcurgem in procesul de implemetare sunt:
  • 1. Analiza preliminara pentru realizarea Planului Proiect de Implementare
  • 2. Analiza detaliata si detalierea Planului Proiect de Implementare
  • 3. Pregatirea tehnica a sistemului hardware si instalarea VBM
  • 4. Pregatirea si preluarea datelor din vechile aplicatii
  • 5. Instruirea utilizatorilor pe departamente si atributii
  • 6. Consultanta si asistenta la introducerea datelor
  • 7. Asistenta postimplementare

Dupa finalizarea implementarii clientii nostri beneficiaza de asistenta. Pe toata perioada utilizarii sistemului Skyline clientii beneficiaza de:
  • Furnizarea noilor versiuni ale programului, care sa reflecte modificarile legislative si extinderea funcţionalitatilor programului din initiativa furnizorului sau in urma cerintelor venite de la clienti
  • Consultanta telefonica - zilnic intre orele 9-17 sau interventii la sediul utilizatorului in cazul in care problema clientului nu poate fi solutionata in unul din urmatoarele moduri: e-mail, messenger, acees de la distanta prin internet