Mai multe articole
Mai multe articole
Mai multe articole
 
Mai multe articole
Mai multe articole
Mai multe articole

Skyline ERP

Skyline ERP este un sistem informatic 100% romanesc, dezvoltat in intregime la Cluj, pentru a simplifica activitatea companiilor, prin integrarea, automatizarea si optimizarea proceselor care se deruleaza zi de zi intr-o firma. Modulele care alcatuiesc acest sistem sunt concepute unitar, in concordanta cu procesele economice reale, datele introduse fiind utilizate in timp real de toate modulele.


Skyline ERP va ofera conectivitate maxima, deoarece aveti posibilitatea operarii la distanta, astfel incat sa fiti la curent, in timp real, cu toate activitatile derulate in firma, indiferent de locul in care va aflati. Orice utilizator care are instalata aplicatia si are drepturi de acces, poate opera si/sau vizualiza date, indiferent de locatia fizica, singura conditie fiind existenta unei conexiuni la internet


Sistemul a fost conceput pentru a se adapta perfect schimbarilor aparute in activitatea companiilor, impuse de dinamica mediului concurential. Contarea documentelor se realizeaza automat, iar generatorul de rapoarte va ofera posibilitatea de a cunoaste, cu lux de amanunte, activitatea fiecarui departament, situatia stocurilor sau a incasarilor, dar si alte informatii esentiale pentru ca dumneavoastra sa puteti lua cele mai bune decizii. Modificarile legislative nu trebuie sa va mai sperie, deoarece acestea, dar si dezvoltarile ulterioare sunt adaugate in extrem de usor, prin sistemul automat de actualizare a aplicatiei. In plus, Skyline ERP este un soft intuitiv, usor de utilizat, accesibil chiar si utilizatorilor cu cunostinte minime de operare pe calculator.


Produsul dezvoltat de specialistii VBM Soft a fost conceput avand la baza cele mai moderne principii arhitecturale. Este un sistem deschis, care utilizeaza ca server de baze de date MS SQL Server si tehnologii de ultima ora precum .NET si limbajul de programare C#.

Multi-language atat la nivelul interfetelor, cat si al datelor introduse

Multi-user cu drepturi extinse de acces

Multi-societati cu posibilitate de consolidare a datelor

Multi-subunitati cu balante separate

Multi-locatii cu conectare la serverul companiei de oriunde din lume

Multi-valute cu conversii automate, comform cursurilor valutare

infocontabil banner